Penkek pisang adalah satu cara mengkreasikan kuih klasik penkek dengan cara yang mudah

Penkek pisang adalah satu cara mengkreasikan kuih klasik penkek dengan cara yang mudah. untuk anda peminat makanan pastri, lempeng itu sememangnya tidak asing kepada anda bukan? Pancakes atau sering resep pisang goreng madu renyah dipanggil menu Sarapan lempeng terkenal ini sebagai orang-orang Eropah dan Amerika. biasanya tiada panas penkek yang dihidangkan bersama teh manis suam, segelas susu panas dan lain-lain minuman panas seperti kopi.

Tradisional atau asal lempeng diperbuat daripada tepung, susu dan telur. tetapi sejak kebelakangan ini pelbagai pelbagai ciptaan lempeng yang begitu menarik untuk diikuti. seperti pisang ini pancakes, lempeng mudah yang telah dicampurkan dengan buah pisang halus bersama-sama dengan resep bakwan jagung renyah pelbagai herba lain yang menyokong pisang pancakes menjadi lebih istimewa. Selain ciptaan lain dari coklat penkek pisang ada penkek, keju penkek, penkek, coklat pisang penkek tanpa tepung, penkek pisang, penkek, jagung tepung Mayonese lempeng lempeng, Durian, nangka dan sebagainya penkek.

Untuk melengkapi ini membawa pisang yang penkek, biasanya dihidangkan dengan sos madu, sirap caramel dan buah-buahan, susu pekat manis penyebab atau coklat putih. Di samping itu untuk membuat pisang lempeng ke dalam masakan yang segar, anda juga boleh menambah pelbagai buah-buahan fress dengan ke penkek pisang. buah-buahan seperti buah-buahan stroberry, blueberry, pisang, lychee, tembikai, anggur, kiwi dan sebagainya. ehmmm yumii, ini menu Sarapan Pagi dengan anda dan keluarga akan pasti sentiasa menarik dan menarik.

Penkek pisang manis, di samping satu penkek klasik juga boleh dikreasikan dengan masakan yang. seperti daging kandungan penkek, Hotdogs, burger, sos pedas penkek penkek penkek dan banyak lagi. Tiada garis bawah adalah kreatif dengan lempeng yang tiada had. Sila membuat sendiri penkek pisang yang sesuai dengan rumah kegemaran keluarga. kerana apa sahaja yang ia adalah, penkek pisang sentiasa lazat dan menyeronokkan untuk dimakan.

Bagaimana untuk membuat penkek pisang sudah tentu adalah sangat mudah dan praktikal. anda tidak akan mengambil masa yang lama untuk membuatnya. Di samping itu, bahan-bahan yang digunakan adalah juga dengan harga yang berpatutan di mana-mana dan ekomonis.